  • Data: 2003-07-09 21:24:15
    Temat: Re: polisa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 9 Jul 2003, Monika wrote:
    [...ktoś...]
    >+ Ciekawe jaki interes miałby adwokat w wyrolowaniu Cię.
    >+ Przecież im większa kwota, o którą walczy tym więcej kasy dla niego (bo
    >+ wyższe koszty adwokackie i wyższy procent)

    Chwila. Mi się zawsze *wydawało*, że w .pl *nie wolno* zawierać
    z prawnikiem (no, zdaje się ze to prawnikowi nie wolno, ale
    na jedno wychodzi :)) umów zawierających klauzule uzależniające
    wynagrodzenie od czegokolwiek ??
    On ma "wykonać zlecenie" (patrz K.C.: "czynność prawna w imieniu"
    i "ma dochować staranności" jako właściwości umowy-zlecenia)
    a korzystający zapłacić z góry umówioną kwotę.
    O jaki procent chodzi, może o jakiś roztwór rozpuszczalnika
    organicznego ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (przygotowany na przyjmowanie reklamacji jeśli się myli :))