  • Data: 2003-07-10 18:33:23
    Temat: Re: polisa
    Od: "Monika" <m...@W...poczta.onet.pl.USUN> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wheelman" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bei3nc$omr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A o zwyklej, ludzkiej zlosliwosci nie slyszlas ?

    Oczywiście - ale słyszałam też o dbaniu o swoje interesy. A adwokat czy
    radca ma interes (finansowy) zeby sprawę wygrać. Zwłaszaca polisę posagową,
    która jest "samograjem" :-)

    > U nas nie film z USA. DO mnie nie przyjedzie zadna Erin brokovitch albo
    > zaklinacz deszczu. Zaden adwokat nei wejdzie na sale poki nie otrzyma
    > wynagrodzenia. A potem moze sie tylko wykazac dobra wola wygrywajac
    sprawe.
    > oczywiscie zawsze zostaje mi skarga :)

    Oj - słabo szukałeś.
    Z tego co wiem to np. w Łodzi (nie USA) woiększość kancelarii nie bierze
    kosztów za polisy z góry - tylko rozlicza się po zakończeniu sprawy.
    A i wiele w innych sprawach dopuszcza możliwość rozliczenia się z klientem
    po zakończeniu procesu. Jak widać coraz nam bliżej do standartów Erin B ;-)