  • Data: 2006-08-02 14:26:23
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    R2r napisał(a):

    > Oj, panie Przemku. Jakieś kompleksy pan masz. Odpowiedź była kontynuacją
    > myśli, że przypadek, którego Ty przykład podałeś mi nie grozi. Nawet
    > przez myśl nie przeszło mi traktować Twego zaproszenia poważnie. :-)
    > A Pan mi tu wyjeżdżasz z pomówieniem. Wstyd! :-D

    a nie przyszlo Ci do glowy ze to nie lysy lepek bedzie zapraszac a
    wszystko tak bedzie zorganizowane bys sie nie polapal?

    > Ale podobno miara powinna być jednakowa...

    tzn co skoro zabil to morderca i dozywocie?

    > Problem w tym, że to, które istnieje jest zbyt zawiłe i dla wielu ludzi
    > nieczytelne. Przepisy są u nas tak sformułowane, że w zależności od tego
    > kto je czyta może inaczej je rozumieć. Dlaczego większość obywateli nie
    > czyta umów?

    bo sa debilami

    Bo i tak nie można ich zrozumieć - tak zawiłym językiem
    > posługują się prawnicy je redagujący (pomijam, że część ludzi w ogóle
    > nie czyta co podpisuje, bo ma problemy z czytaniem).
    > Istnieje nieprzejrzysty system prawny, którego interpretacją (dlaczego
    > jest tak napisany, że wymaga interpretowania?) zajmują się sądy i
    > urzędnicy, a Ty twierdzisz, że jest on dobry?

    prawo karne akurat jest dosc jasne, a jak ktos ma broblem wystarczy
    podrecznik za 39 zl zakupic.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja