    From: inkaso <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policyjne morderstwo
    Date: Sat, 29 Jul 2006 22:08:33 GMT

    Hikikomori San wrote:

    > Ale jeszcze wczesniej mowimy o samobojczym rajdzie motorzystyna
    > policjanta. Rajdzie, ktory mogl sie skonczyc smiercia Policjanta.

    mogl w wyniku debilizmu tegoz. Ale nie skonczyl sie.

    > Ciezko mi mowic, czy 2 strzaly w strone zbiega to "seria nad glowami"...
    > Wlasciwie to nie wim od ilu zaczyna sie seria... Mzoe faktycznie dwa
    > strzaly to juz seria....

    Swiadkowie opowiadali w TVNie o serii. I o matactwie milicjantow.

    > Ale on mial oczyotwarte i strzelal nie na oslep tylko do motorzysty.

    nie bardzo, skoro ostrzelal elewacje.

    > Pozwolisz, ze moze najpierw sie sadywypowiedza, a potem bedziesz mowil,
    > jakie zdanie podzielaja? ;)

    znamy orzecznictwo w innych podobnych sprawach.

    > ani ptrzy 5 zlotych ani przy 30 tysiacach. I nie zastrzelili go za 15
    > tysiecy.

    wiec o co rozchodzilo sie, jak nie o ujecie sprawcy rabunku?

    > Zrozum to wreszczie pazerny na kase czlowieku. Tu nie chodzilo
    > o KASE ani o to ILE jej bylo. Tu chodzilo o RABUNEK, UZYCIE BRONI,
    > UCIECZKE - czyli o BANDYTYZM.

    Ktorego ten czlowiek nie popelnil.

    > Mielismy rozpatrywac ten konkretny przypadek, a ty w bajanie wpadasz.
    > Prosze Cie, pisz choc konsekwentnie do tego, co sam wymagasz.

    Jak narazie morderca tlumaczy sie ze motor sie zgadzal. Dobrze ze jednak
    nie byly to trampki.

    > Nie, nie matactwo. SE i Fakt ;) Łowcy sensacji. Oni wiedza, jak z
    > rozjechanai slimaka zrobic tragedie calego narodu.

    W TVNie wypowiadali sie naoczni swiadkowie. Co? Tez sa w ukladzie
    przeciwko biednym debilkom?

    > Wiesz, 99% much uwaza, ze gowno jest najlepszym zarciem. miliony much
    > nie moga sie mylic.

    Ale muchy nie biora swojej opinii z obserwacji pracy gowna. A obywatele
    jednak oceniaja na podstawie tego co widza.

    > Z apokazani lizaka? No pojebalo Cie ;))) Taka osoba zawroci lub
    > przemknie boczna droga. A na pewno nie podjedzie do policyjnej blokady i
    > nie zacznie strzelac ;)))

    Tutaj zaczynam podejrzewac ze jestes smarkaczem ktory dorwal sie do
    tatusiowego komutera w sobotnia noc.

    Tak, osoba uzbrojona i ktora dokonala rabunku moze uzyc jej ponownie.

    > A jak nie ma osob postronnych, to nie jest miejsce publicznie?
    >
    > A ja znam wiele miejsc niepublicznych, gdzie jest duzo osob.

    nadajesz sie na posterunkowego w Chodlu z takim rozumowaniem.

    > Zalozmy, ze calkowicie nie interesuje mnie USA. Oraz powolywanie sie na
    > nie w odniesieniudo naszej sytuacji. Jesli chcesz, powoluj sie na
    > wytyczne Unii Europejskiej, ktorej jestesmyczlonkiem.

    Konwencja jest jeszcze bardziej wyrazna. Pozbawienie zycia moze nastapic
    w wypadkach niezbednych dla funkjonowania demokratycznego spoleczenstwa.

    Wiec jak niezbedna byla ta strzelanina dla funkcjonowania?

    > czyli cos jest nie halo w policji, bo oni maja w ksiazkach, ze
    > blokadysie robi/

    I dlatego od czasu do czasu wycofuja z obiegu swoje geny jak w Magdalence.

    > O kurwa :) Nie wiem, co powiedzeic :)

    Przede wszystkim, metoda ta stawia pod potencjalnym obstrzalem debilka.

    W USA zatrzymuje sie od tylu, zeby kierowca mial problem z koncentracja.
    Albo strzela do tylu, albo kieruje do przodu. Proste?

    http://www.ci.galion.oh.us/images/Galion%20P.D/traff
    ic%20stop.jpg

    > W ogole nie gonic po driogach, bo na drogach sa kury, piesi, rowerzysci,
    > inni motorzysci, inne samochody, inne radiowozy... No i te, zakrenty
    > ;)))))))))))))))))

    Oczywiscie. Zycie ludzkie jest wiecej warte niz jakies zrabowane 15
    tysiecy zlotych.

    > Ja mysle, ze to jest mozliwe, ale nasz seujm musi zamowic msze w
    > intencjizatrzymanai sie przestepcy. Inmaczej nie da rady ;)))

    sa dobre nadzieje na zmiany w tym kierynku. Kiedy Otwarcie Swiatyni
    Oatrznosci Bozej?

    > A moj przyklad bandyta-zakladnik-policjant?
    >
    > Nie wolno mi zastrzelic bandyty -- tym samym dopuszczam smierc
    > zakladnika. Bo bandyta nie ma takich zahamowan...

    W omawianym temacie nie bylo zakladnikow.

    Morderca strzelal w plecy.