  • Data: 2006-07-29 20:32:34
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...podjal probe ucieczki oraz probowal zabic/poturbowac policjanta oraz
    > dodatkowo nie zatrzymal sie nawet po serii strzalow ostrzegawczych. Tak,
    > do kazdego takiego pieszego nalezaloby po tym wszystkim strzelac na
    > serio.

    Po internecie krąży taki fajny filmik z kamer, gdy łepek przechodzi na
    drugą stronę dwupasmowej jezdni (oczywiście w miejscu niedozwolonym), pech
    chciał, że akurat po drugiej stronie przejeżdżała policja, która widząc
    gościa, staje. Ten zaś gdy zobaczył co się święci zawrócił i biegiem w
    krzaki. Rozumiem, że jego też należało zastrzelić?
    Odpowiadając - tak gość zrobił głupio (motocyklista) i wcale mi go nie
    szkoda, jak to ktoś napisał głupie geny eliminują się same. Tym niemniej
    uważam, że dążenie do konfrontacji w postaci strzelaniny w środku terenu
    zamieszkałego to idiotyzm i za to powinien odpowiedzieć policjant, za
    spowodowanie zagrożenia osób postronnych, oraz za obrażenia rowerzystki.