  • Data: 2006-07-29 20:32:30
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: inkaso <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Samobojcy tez istnieja przypominam. Przypominam, ze sa
    > terrorysci-samobojcy-wybuchowi.

    magiczny wyraz "terrorysta".

    Zaraz pozniej al kaida bedzie i pozar Reichstagu?

    > Niektorzy ludzi emaja popier.. we łbie.

    nie zwalania to z obowiazku poszanowania cudzego zycia przez pracownika.

    > Trzeba o tym pa,mietac. Ktos, kto robi sobie zabawy z policja motorem z
    > zaslonietymi blahami, moze miec setke debilnych pomyslow.

    tym bardziej debilem jest ten kto robi "blokade" zakladajac takie
    ryzyko. Wtedy mamy nie jednego debila, a dwoch. Jeden w mundurku, drugi bez.

    > Sa na swiecie
    > np. tacydebile, co dla zabawyodcinaja sobie rozne czesci ciala. Sa tacy,
    > co dla zabawymorduja.

    Znaczy mozna strzelac do kazdego na ulicy w trampkach?

    > Moze on chcial tak jak na filmie, zrobic cos, czego nikt w realu nie
    > zrobil. Zostac slawnym kosztem swojego zycia.
    >
    > A mzoe byl zdesperowany, bo wlasnie sie dowiedzial, ze jego dziewczyna
    > sypei z jego bratem...
    >
    > Wiec przyjmijmyjedna z hipotez, ze byl samobojca, ktorycelowal motorem w
    > policjanta i tylko dlatego go nie trafil, ze policjant jednak uskoczyc
    > zdazyl.

    I co debilek robi po tym zdarzeniu? Puszcza serie w miescie ponad
    glowani swoich kolegow debilkow.

    Genialne!

    > Nie przejechal go, bo policjant uskoczyl.

    naprawde wierzysz w te historyjke?

    > A teraz, glosno pisales (ty?) lub ktos inny pisal, ze sa sytuacje, gdzie
    > liczy sie zamiar, nie skutek.
    >
    > Zamiar zabicia policjanta -- zadko sie czeka, az nastapi skutek, zeby
    > zadzialac.

    > To go w zadnym wypadku nie usprawiedliwia. Jak mial, to mogl isc do
    > sadu, jak obywatel, umowic siena lanie po gebie, jak menel, albo
    > zadzialac jak bandyta.

    Zdaje sie ze wg wlasnych badan rzadowych 60% obywateli uznaje sady i
    policje za skorumpowane do dna.

    Teraz moze sie to nawet zmienic.

    > No to moze trzeba zweryfikowac rekrutacje, szkolenia i egzaminy. Bo to
    > tez nie wina policjanta tylko systemu szkolenai.

    alez oczywiscie.

    Z takimi debilkami w USA poradzono sobie dawno:

    http://pursuitwatch.org/pursuit_policies/pursuit_pol
    icies_database_project.htm

    > Za samo pokazanie lizaka i nakazanie zatrzymania?!

    tak, za probe zatrzymania w warunkach ryzyka dla osob postronnych.

    http://pursuitwatch.org/court.htm

    > Wlasciwie nie bylo tez policji, tylko psy. Nie bylo poscigu, tylko
    > usilowanie morderstwa. I o maly wlos a nieszczesnemu, osaczonemu
    > motorzysci eudalobysie uciec przed watahą żądnych krwi morderców...

    > Rozwin. Znaczy co, lizak dziala na samochody jadace 120 a nie dziala na
    > mtoryhjadace 80?

    Wybiegac z lizakiem to buc powinien na Dzien Milicjanta, a nie przed
    pojazd ktorego kierowce podejrzewal o wczesniejszy rabunek w bronia w reku.