  • Data: 2006-07-28 09:02:30
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Tomek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacjev$pp8$1@inews.gazeta.pl...
    > czytalem, nie jeden raz, podaj mi kontretny artykul zamiast pierdolic
    > ogolnikami
    Skończyły się argumenciki i bluzgamy?

    > buahaah, a strzal w kola to niby cos by zmienil?
    Może tak - może nie.

    > czyli jak rozumiem wowczas degenerata ktory dopuscil sie gwaltu nie nalezy
    > ukarac?
    Kwestię kary na przestępcy omawiamy czy kwestię niezatrzymania się do
    kontroli?

    > Akurat te procedure podawal Robert TOmsaik z grupy a on jest policjantem,
    > po za tym wysil mozgownice o dojdz do tego w jaki sposob mogli by trafic w
    > silnik.
    > 1. stojac w ukryciu (nie na ulicy)n atrasie ktora ma jechac
    Nie mogą stać w ukryciu i strzelać do ludzi. Mogą próbować to zrobić na
    blokadzie.

    > 2. wyprzedzajac radiowozem i oddajac strzal
    > 3. z powietrza.
    > trudne co?
    4. Skacząc na bungee z mostu nad drogą którą koleś będzie jechał i oddając
    strzał będąc na wysokości motocykla.... ;))))
    Się filmów z Jamesem B. za dużo naoglądałeś....
    A skoro już się czepaisz to traf w silnik w motocyklu tak żeby nie
    "uszkodzić" kierowcy.

    Tomek