  • Data: 2006-07-28 08:55:56
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacil5$m8p$2@inews.gazeta.pl...
    > Poczytaj ustawę o policji.

    czytalem, nie jeden raz, podaj mi kontretny artykul zamiast pierdolic
    ogolnikami

    > Próbowali strzelać w koła. Nie zawsze wychodzi.

    buahaah, a strzal w kola to niby cos by zmienil?

    > ... jeśli weszła w ciemny zaułek pełen degeneratów to tak...

    czyli jak rozumiem wowczas degenerata ktory dopuscil sie gwaltu nie
    nalezy ukarac?

    > Tak.... w silnik.... jadąc za autem a silnik jest z przodu...
    > Zastanów się co piszesz.

    Akurat te procedure podawal Robert TOmsaik z grupy a on jest
    policjantem, po za tym wysil mozgownice o dojdz do tego w jaki sposob
    mogli by trafic w silnik.
    1. stojac w ukryciu (nie na ulicy)n atrasie ktora ma jechac
    2. wyprzedzajac radiowozem i oddajac strzal
    3. z powietrza.

    trudne co?

    --
    prawie jak rzetelna informacja