    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policyjne bmw
    Date: Tue, 22 Oct 2024 10:50:18 +0200

    On Sun, 20 Oct 2024 20:23:54 +0200, io wrote:

    > Jasne, uszkodzony samochód zastąpisz ... no czym?

    Ubezpieczyciel na ubezpieczeniach zarabia.
    Więc ubezpieczony płaci za szkody i zysk ubezpieczyciela i jego inne
    koszty.
    Czego nie rozumiesz ?

    Jak masz jeden samochód, to myślisz "co ja zobię, jak się rozbije".
    Jak masz 100 samochodów, to kupisz sto pierwszy.
    A polisy od tych 100 kosztują ile każdego roku ?

    > Skąd wiesz? Może jak ponosi za złamanie winę to się jednak ściga.

    Może i tak.

    Jednakowoż wypadki chodzą po ludziach, kto prowadzi samochód, ten może
    go rozbić.

    > Bo 'się popsuł' a nie 'ktoś go popsuł'.

    Nie wiadomo czy ktos wnikał dlaczego się popsuł.
    Może kawą zalany, może zrzucony ze stołu, może kopnięty.

    Szczęśliwie komputer zazwyczaj kosztuje mniej niż miesięczna pensja,
    więc pracodawcy nie opłaca się śledztwa prowadzić.

    Co innego luksusowy samochód.

    J.