  • Data: 2018-03-09 07:17:31
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.03.2018 o 22:47, Kris pisze:

    > Czyli od chwili gdy prawomocna stanie się opinia że tam gdzie Shrek przebiegł przez
    ulice to było mniej jak 100 metrów od przejścia to dopiero można go ukarać jak
    kolejny raz przebiegnie?
    > Za naszczanie na flagę ukarzesz mnie od razu czy dopiero jak drugi raz naszczam po
    tym jak "prawomocnie stanie się opinia" że to flaga a nie dwa kawalki materiału?

    Ale tylko jak przebiegnie w tym samy miejscu (do czego potrzebne bedzie
    wyciągnięcie aktów sprawy i kolejna ekspertyza, więc też nie) lub
    zniszczysz drugi raz tę samą flagę (któr jednak już flagą nie bedzie, bo
    ustawa nie przewiduje zniszczonych flag jako regulaminowe, więc też
    nie). Ale to tylko jakbyś był kulsonem, bo tylko kulsonów obowiązuje
    kulsonie prawo. Normalnych obywateli obowiązuje normalne;)

    Shrek