  • Data: 2018-03-09 14:56:39
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p7u0s1$99t$...@n...news.atman.pl...
    >Regulamin musztry jest aktem żadnego rzędu względem ustawy.

    " zaś osoby w umundurowaniu obejmującym nakrycie głowy, niebędące w
    zorganizowanej grupie - oddają honory przez salutowanie.

    2. Przepisy wydane na podstawie ustawy określają zachowanie się osób w
    umundurowaniu, występujących w zorganizowanej grupie"

    Imo - sily policyjne to bedzie zorganizowana grupa, wiec inne przepisy
    :-)

    >Już ci pisałem, że kulsonie tłumaczenia, ze to nie był hymn tylko
    >wybryk chuligański byłyby śmieszne, gdyby to był głupawy dowcip o
    >milicjantach. Problem w tym, że to sie dzieje na żywo.

    Bo ciagle cos piszesz o hymnie.
    A ja pisze o nierozpoznawalnym spiewie :-)

    Tylko jak potem ukarac za naruszenie powagi hymnu ... wiem, na
    podstawie zeznan rzekomych poszkodowanych.
    Oni zeznaja, ze spiewali hymn, policjanci ze tak strasznie falszowali,
    ze nie mozna bylo poznac, i juz mamy podstawe do oskarzenia :-)

    P.S. Wolno sprzedawac plyte/kasete z hymnem ? Nuty ? Spiewnik ?
    Podrecznik do muzyki ?
    Wychodzi mi na to, ze nie :-)

    J.