  • Data: 2024-09-03 11:46:55
    Temat: Re: policja namierza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 03 Sep 2024 00:11:07 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Wyłączone.
    >
    > https://ibb.co/jTG010h
    > https://ibb.co/vHhW7Ft
    >
    > Teraz tak i dla przypomnienia, tj. odbiornik (Garmin eTrex30x, AD
    > okolice 2015) umieszczony w kufrze motocykla i plecaku (zerknij gdzie
    > jest kufer w NC-750x), a motor popindala. Tam gdzie są widoczne
    [...]

    > Tak, że reasumując, jeśli Twój ma problemy trzymany w ręku, bez
    > szaleństw z prędkością i kierunkiem, na jakiejś typowej drodze
    > publicznej (szerszej prze/wycince) idącej przez las, to MZ coś jest nie

    Las trochę pogarsza.

    > tak. Nie wiem, z którego roku masz odbiornik, ale ZCP dopiero wejście
    > SiRFstarIII (bardziej powszechne po 2010) poprawiło znacząco sytuację,
    > więc jesli odbiiornik jest starszy z jakimś starszym czipsetem to moze
    > być z tym różnie.

    Ja miałem odbiorniczek bluetooth z chipsetem Nemerix, który miał
    nacisk na oszczędność - 33h pracy na bateryjce 600mAh.
    I też był w miarę dokładny, jak już sygnał złapał, ale start zajmował
    mu dlugo.

    A w weekend - odpalam mapy.cz, pokazuje mi, ze stoję obok bramy nr 10,
    rozglądam się ... stoję obok bramy nr 10.
    Przyciąganie do bramy, czy google namierzył po wifi?

    Ogólnie też jest dokładny, i w lesie dobrze pokazuje ścieżki.

    J.