  • Data: 2024-08-09 23:13:46
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu wyjątkowe?

    Bo akurat o działanie GPSu na bagnach pytasz - działa tak samo jak gdzie
    indziej.

    > Dla GPS-a pewnie bez, ale dla osoby korzystającej z jego wskazań, to już
    > jednak może być kluczowe. Ona by nie chciała się utopić.

    Nie rozmawiamy o chodzeniu a naierzeniu pozycji.

    > Z faktu, że potrzebujemy wiedzieć dokładnie w którym miejscu jest, a nie
    > na którym bagnie.

    No i GPS podaje ci z dokładnością do kilku(nastu) metrów - w czym masz
    problem?

    > A nei wiem, ale w odróżnieniu od Ciebie używam i wiem.

    Też używam. Nie mam z tym problemu. Pokazuje zwykle z dokładnością do
    kilku czasem kilkunastu metrów (nawet pisze z jaką). Do poszukiwania
    zaginionej osoby, która jest przytomna i chce być odnalezina to więcej
    niż wystarczająco. Ty masz jakąś manię udowadniania że "niedasie".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!