  • Data: 2024-08-10 00:11:03
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytałem, czy próbowałeś korzystać z GPS na bagnach, a nei sugerowałem,
    > ze on inaczej działa.

    Więc jaki cel miało twoje pytanie, skoro działa jak gdzie indziej? Nie
    próbowałem też na andersa 17 w pieścirogach - tam akurat pewnie nie działa;)

    > Czemu miałby inaczej działać. Natomiast jego
    > dokładność na bagnach jest po prostu niewystarczająca i tyle.

    Jest taka sama jak w lesie obok i wystarczająca. I tyle.

    > No i? Czyli namierzasz dla samego namierzania?

    Namierzam dokładnie w tym samym celu co laska przesłała zdjecie - żeby
    wiedzieć gdzie jest.

    > W tej dokładności.

    Kilkanaście metrów to za mało> To ile potrzebujesz?

    > To zrób takie ćwiczenie. Zaczytaj sobie jakiś POI, ale taki, który
    > później znajdziesz (powiedzmy jakiś numerowany słup). Potem pochodź z
    > GPS-em. Wyłącz go i włącz kilka razy. Potem idź na ten POI i zobacz, jak
    > daleko będziesz.

    Zróbmy inny test. Wymyślmy zabawę. Nazwijmy ją geokeszing. Ukryjmy
    niewielki pojemnik pod konkretnymi kordami i przekonajmy ludzi żeby go
    szukali. A potem sprawdzmy ile ludzi go znajdzie. Chcesz powiedzieć że
    kulsony są jakieś ułomne i dla nich kordy to za mało, podczas gdy
    miliony ludzi nie ma z tym problemu?

    Zepsułeś geokeszing:P

    --
    Shrek