  • Data: 2024-08-09 22:44:27
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2024 o 22:31, Shrek pisze:
    +
    > Na bagnach nie, bo po bagnach się nie szwendam, natomiast działa na
    > polach, w lasach, innych miejscach gdzie nie ma dachu, w samolotach i
    > pomieszczeniach z oknami. Czemu twoim zdaniem bagna mają być wyjątkowe?

    Czemu wyjątkowe? Ona akurat na bagnach była. Nie wiem czemu tam polazła.
    Mam pytać o lasy, by ustalić, czy byłeś na bagnach?

    > No ale się nie utopiła, więc bez znaczenia dla działania GPSa.

    Dla GPS-a pewnie bez, ale dla osoby korzystającej z jego wskazań, to już
    jednak może być kluczowe. Ona by nie chciała się utopić.

    >  jak nawet masz w odbiorniku mapę z
    > A kto pisze o używaniu nawigacji GPS w celu znalezienia bezpiecznego
    > przejścia? Bo myślałem że rozmawiamy o tym czy da się zlokalizować
    > pozycję i to przy działającej transmisji danych. No więc czemu miałoby
    > działać inaczej niż w każdym innym miejscu, gdzie jest zasięg i widać
    > niebo?

    Ja już nic na to, o czym Ty myślisz nie poradzę.

    > Dlatego że o bagno pytałeś. Z powodów dla ktorych miałoby nie działać to
    > brak transmisji, wyczerpaną baterię i brak przytomnej osoby po obu
    > stronach możemy wykluczyć bo zdjęcia sobie przesyłali. Z czego wynikają
    > twoje wątpliwości czy działa akurat na bagnie?

    Z faktu, że potrzebujemy wiedzieć dokładnie w którym miejscu jest, a nie
    na którym bagnie.

    > Hmmm. Używałeś ostatnio GPSa? W samolocie pokazuje z dokładnością do
    > trzech metrów, a w lesie do kilkuset - niby czemu?

    A nei wiem, ale w odróżnieniu od Ciebie używam i wiem. Jak chcę
    dokładnie ustalić miejsce znalezienia jakiegoś przedmiotu, to mam w
    odbiorniku taką funkcję. Musze go położyć i9 czekać. Ale to trwa dłuższą
    chwilę i w telefonie może nie być możliwe w ogóle.

    --
    (~) Robert Tomasik