  • Data: 2010-06-11 06:41:22
    Temat: Re: policja i plakaty
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF pisze:

    > Ale on nie dba o mury tylko o tablice jednej firmy.

    Było powiedziane że rozklejane było i na tablicach i na słupach. O co
    zadbał, zapytaj policjanta.

    > O widzisz, więc dlaczego policjant próbuje wyręczyć sąd i właściciela
    > próbą ukarania mandatem. Niech spisze i zostawi sprawę właścicielowi
    > i sądom.

    W sumie od chuligana też możesz dochodzić swoich spraw, jak baseballem
    wybije ci szybę w samochodzie. Może tam też nie powinien w takim razie
    interweniować, po co ma wyręczać sąd?

    > Pewnie taka że mnie nie stać na wysłanie komendanta wojewódzkiego
    > na zagraniczne wczasy z rodziną więc moich interesów policjant
    > nie pilnuje a interesów firmy od przysłowiowego słupa z
    > ogłoszeniami owszem. Dlaczego ?

    Bo akurat tam był. dlatego.

    Według Twojej spiskowej teorii ta pani dostaje łapówki od hipermarketu
    zapewne, dlatego interweniowała:
    http://forum.gazeta.pl/forum/w,755,112707728,1127077
    28,Dzielna_pani_sierzant_lapie_przestepcow_po_sluzbi
    e.html

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl