  • Data: 2003-08-20 17:55:24
    Temat: Re: policja - czy policjant moze...
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bAnan" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:bi05kl$iv3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Kolega zapewne ma na mysli sytuacje, ktora podciagnac mozna pod "zbiegl z
    > miejsca wypadku (kolizji)"

    Nie. Mam na myśli dokładnie to co napisałem. "Zbiegnięcie" z miejsca kolizji
    (czyli wypadku bez rannych ) nie jest wogóle karane (brak przepisu).
    - w takim przypadku ustawowo kierowca traktowany
    > jest dokladnie tak, jakby prowadzil pojazd pod wplywem

    Nie ma czegoś takiego.

    > Jezeli nie o to Ci chodzilo, prosze o troche dokladnieszy opis :-)

    Dokładniej nie umię.Opis jest dosłowny.Krótko mówiąc -nie jest potrzebny
    przyrząd aby ukarać kogoś za jazdę "po pijaku".
    Do ukarania o przekroczenie prędkości również.
    Co powiesz o werdykcie biegłego co do prędkości na podstawie śladów
    hamowania?? Za mało precyzyjny ? Owszem! Ale dla sądu wystarczający.

    Pozdr
    Leszek