eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolecony z adresem nadawcy identycznym z odbiorcyRe: polecony z adresem nadawcy identycznym z odbiorcy
  • Data: 2015-06-23 00:00:27
    Temat: Re: polecony z adresem nadawcy identycznym z odbiorcy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 22-06-15 o 22:31, korex pisze:
    >
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > news:mm9n03$i25$2@dont-email.me...
    >> korex wrote:
    >>> Pewien jegomość, nie chcę odebrać poleconego listu ode mnie i udaje że
    >>> nie dostał moich rachunków.
    >>> Czy można wysłać polecony do kogoś, wpisując w polu nadawcy ten sam
    >>> adres, co odbiorcy? Dzięki temu, jak mi się zdaje, poczta będzie
    >>> zmuszona mu to w końcu dostarczyć. Nie będę jedynie miał potwierdzenia,
    >>> pozostanie elektronicznie śledzenie przesyłki.
    >>
    >> Mozna
    >> Ale po co?
    >
    > Poczta wróciła do mnie, odbiorca później twierdzi, że nie może się
    > zapoznać z rachunkami, gdyż ich nie ma...

    Ale to jego problem, a nie Twój. Wysłane listem poleconym pismo uważa
    się za doręczone. Oczywiście, jak masz normalnego klienta, który nie
    otrzymał faktury, bo był na wczasach, to dla dobrej współpracy można mu
    wysłać drugi raz. Ale co do zasady z formalnego puntu widzenia, to że
    nie odebrał przesyłki, to już jego problem, a nie Twój.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1