  • Data: 2005-11-05 07:05:56
    Temat: Re: pojemnośc a ubezpiecznie auta - długie troszk
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hubert Grochowina" <1hubert@_wycinaj_.tenbit.pl> napisał w
    wiadomości news:dkgtho$abh$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >:
    >
    > dlaczego płace wieksze ubezpiecznie bo mam wiekszy silnik ?
    > prosze o zajebiście konkretne uzasadnienie

    Ode mnie go nie dostaniesz - ale ja osobiście uzalezniałbym stawkę OC od
    mocy silnika a nie od pojemności.

    > auto jest 9 osobowe - w dowodzie pisze ze to auto osobowe - a nie wiem
    > dlaczego na parkingu kasuja za busa mimo ze obok stoi zafira 7 miejsc i to
    > bus nie jest a przecież zajmuje dokładnie 1 miejsce parkingowe tak jak moj
    > pojazd

    A dlaczego nie? Nie powiesz mi przecież ze Transit ma takie same rozmiary
    jak Zafira.

    > na myjni to samo zafira kompie sie za 10 zł a mój transit za 18 zł ta sama
    > usługa - wody wiecej nie idzie - nikt mi tego nie wmówi - bo pracowałem
    > kiedyś na myjni za małolata

    Jak wyzej......a przy okazji - tania myjnia. Ja bym nie narzekał.

    > na tej samej zasadzie posiadacze TV 40' powinni płacic wiekszy abonament
    > skoro maja '4 razy' wiecej obrazu niz ci co maja 20 cali
    > to wg mnie tez jest nie sprawiedliwość - stac ich to niech płacą

    A nie. Bo otrzymują to samo - taki sam sygnał. Na jaki ekran go sobie
    przetworzą to już ich sprawa.