  • Data: 2011-10-07 16:43:37
    Temat: Re: pogryzienie na terenie zamknietej posesji
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-06 14:36:49 +0000, Michal <m...@g...com> said:

    > Witam serdecznie,
    >
    > W dniu wczorajszym na teren budowy (budowa oznaczona tablica
    > informacyjna, info o zakazie wstepu + informacja o luzno biegajacych
    > psach) wtargnela starsza pani.

    OK

    > Po wyjsciu z samochodu zaatakowal ja
    > pies

    Pies ma prawo jazdy?

    > na skutek
    > krzyku od razu wybieglem z terenu budowy

    Wybiegłeś z terenu, czyli nie było cię tam, gdzie była ta kobieta i pies.

    > Uspokoilem psa krzykiem

    Tak, jasne - psy zawsze się relaksują w ten sposób.

    > W dniu dzisiejszym otrzymalem telefon, iz mam sie zglosic do
    > weterynarza w celu oddania psa na obserwacje.

    Telefonem, to pan może wie pan co.

    > Zbulwersowany jestem faktem, ze w takiej sytuacji (wtargniecia na
    > teren posesji) pies staje sie winny

    To ta pani biegała po terenie budowy, a pies tam wtargnął?

    > z gory dzieki za informacje

    1. gratis - najmij prawnika, by zeznawał za ciebie lub cię do tego przygotował.
    Bo sobie krzywdę zrobisz...

    --
    Bydlę