  • Data: 2004-11-23 08:34:26
    Temat: Re: podział majątku a kredyt
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Teresa Brodzińska pisze:

    > mam pytanie: jak wygląda sprawa kredytu mieszkaniowego po rozwodzie. Czy
    > sąd może nakazać sprzedaż mieszkania i spłatyę kredytu czy sprawa podziału
    > majątku będzie się ciągnęła do czasu spłaty calości kredytu? Moja sytuacja
    > polega na tym, że mój mąż mieszka w naszym mieszkaniu a ja spłacam kredyt.
    > Sprawa rozwodowa z orzekaniem o jego winie jest w toku a on żąda ode mnie
    > wycofania orzekania. Nie wiem juz co mam zrobić z tym wszystkim. Prosze o
    > pomoc.

    Generalnie sprawa rozwodowa, a podzial majatku pwpolnego to DWIE ROZNE
    sprawy i jesli chesz rozwodu, to nie dyskutuj z mezem w sprawie
    ew. wycofania.

    POWINNICIE (we wlasnym interesie) podzielic sie majatkiem
    "sprawiedliwie" nie zapominajac, ze dlug to tez "skladnik majatku".

    Sadowny podzial majatku na pewno bedzie WAS kosztowal wiecej niz zgoda.

    Boguslaw