  • Data: 2005-01-13 21:43:18
    Temat: Re: podział działalności gospodarczej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Jan 2005, unky wrote:

    >+ ale jak fizycznie podzielić tą działalność gospodarczą?
    >+ Chyba prosto się tego nie da zrobić?

    Nie da.
    Z góry zapowiadam że prawnikiem nie jestem.
    Ale sugeruję że *jakbyś* coś dzielił - to nie zapomnij o takim
    wynalazku co się nazywa "długi i ciężary".
    Przykładowo - jak "w majątku" byłby samochód kupiony "na firmę"
    w 2004 roku (po 1.V.) to trzeba pamiętać że w razie sprzedaży
    w 2005 roku wypadnie oddać sporą część odliczonego VATu :]
    ...i tak dalej...

    >+ a co w sytuacji kiedy np. ten na ktorego jest działalność zechce np.
    >+ zawiesić ją?

    To co, majątku od tego ubędzie ??
    Pomijając iż sprawa "zawieszenia" jest sporna :[
    Sygnaturka specjalnie dla ciebie ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzających obyczajów niektorych newsowiczów ?