  • Data: 2002-11-20 21:34:55
    Temat: Re: podwyzszenie kapitalu do 25.000 spolki w upadlosci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poprzednio zajmowałem się matematyką, ale skoro powstał spór, to postarałem
    się go wyjaśnić. Kodeks Spółek Handlowych został uchwalony 15 września 2000
    roku i opublikowany 8 listopada 2000 roku w Dzienniku Ustaw. Zgodnie z art.
    633 wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2001 roku. Tak więc trzy lata od tej
    daty, to będzie 1 stycznia 2004 roku.

    Zgodnie z powołanym przez Huberta artykułem 624$4 ksh, w związku z art.
    623$3 sankcją w stosunku do spółki jest wezwanie przez sąd do usunięcia
    nieprawidłowości polegającej na zaniżonym kapitale w terminie 6-ciu
    miesięcy, a po bezskutecznym upływie tego terminu sąd zarządzi rozwiążanie
    spółki, co zaskutkuje zgodnie z 461$1 ksh jej likwidacją. No ale wy już ją
    likwidujecie, więc w zasadzie nie saskutkuje niczym.