  • Data: 2007-07-16 06:38:54
    Temat: Re: podsłuchy - jak to jest
    Od: Atlantis <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Tam, gdzie masz legalny dostęp (swoje mieszkanie, swój telefon itp) albo
    > osoba wyraziła zgodę, możesz zakładać i nagrywać. W innych przypadkach to
    > łamanie prawa (takie rzeczy mogą robić tylko określone służby, za zgodą sądu
    > i to w określonych przypadkach, jeśli nie ma innych możliwości).

    A nie wiecie jak to wygląda w rzeczywistości? To znaczy zdaje sobie
    sprawę z tego, że serialiki TVNu dobrym źródłem nie są... :)
    Top znaczy tego typu firmy detektywistyczne rzeczywiście zakładają u
    ludzi bez zgody i wiedzy urządzenia podsłuchowe i uchodzi im to na
    sucho, czy to tylko fikcja wymyślona przez scenarzystów, alby było
    więcej akcji i bajerów w stylu "Bonda"? ;)