  • Data: 2005-11-07 13:06:22
    Temat: Re: podsłuchiwanie pracowników, czy legalnie
    Od: "marta" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na kamery dobry jest silny laser pointer.
    > Błyśnie w obiektyw i po kłopocie.
    > Na mikrofon dobrze działa wentylator.
    > Przetestowane.
    > Mój szef przy 7 kamerze dał sobe spokój :)

    czego to Polacy nie wymysla. :) Polski Naród to madry narod, na kazde
    zabezpieczenie znajdzie obejscie (samochody, kamery, alarmy, tV cyfrowa,
    GSM..i mozna by mnozyc..) Moze powinnismy ukierunkowac sie na innowacje i
    nauke, a nie kreowac robotnikow. Np. jak Finlandia-maja tylko jeden
    problem - wysoki wskaznik samobujstw (ludzie nie wytrzymuja tempa)