    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podrobki kart na Allegro.
    Date: Wed, 02 Jul 2008 20:25:50 +0200

    Tristan napisał(a) :

    > Ja nie mówię o ściganiu podróbek, ale o totalnie debilnym oskarżaniu
    > właściciela placu targowego o przestępstwa/wykroczenia popełniane przez
    > wynajmujących tam stoliki. Wiadomo, łatwiej masowo pozwać właściciela placu
    > niż faktycznych winnych, ale właśnie to jest chore, że sąd się na to godzi.

    Chciałbym nieśmiało zauważyć, że dotyczy to sytuacji we Francji.
    Jak na razie.
    Prawdę mówiąc nie wiem, jak taka sytuacja miałaby wyglądać u nas.
    Serwis aukcyjny powinien chyba do kosza wrzucać korespondencję od
    Zdzicha, że Krzychu sprzedaje podróbki. Bez wiarygodnego dowodu
    taki donos może wyglądać na nieuczciwą konkurencję a serwis nie
    ma możliwości sprawdzenia oryginalności towarów. Chińczyk może
    wydrukować każdy rodzaj certyfikatu autentyczności :-)
    Gdzieś widziałem takie zdjęcie z etykietami do sprzedania.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE