eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopodrobki kart na Allegro. › Re: podrobki kart na Allegro.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada
    .pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podrobki kart na Allegro.
    Date: Thu, 26 Jun 2008 14:16:17 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <g401d8$cjt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <g3u3tj$h8g$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g3vc1m$1sg$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <g3vurr$6qf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    NNTP-Posting-Host: epq3.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1214482664 12925 83.20.58.3 (26 Jun 2008 12:17:44
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Jun 2008 12:17:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.10.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:539723
    [ ukryj nagłówki ]

    januszek wrote:

    > mvoicem napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    >> A czy klient nie jest poszkodowany?
    >
    > Nie wiemy czy jest czy nie. Wiemy tylko tyle, ze opakowanie karty ktora
    > kupil na Allegro jest inne niz kart jakie mozna kupic w Media Markt
    > (na taki opis trafilem w Sieci).

    Jakie to ma znaczenie? Czy klient ma obowiązek porównywać opakowanie u
    innych sprzedawców?

    >
    >> Jeżelibyś kupował np. wiertarkę, którą sprzedawca reklamowałby jako
    >> wiertarkę Black&Decker, a następnie okazałoby się że jest to produkt
    >> firmy Wiertex Mirosław Załużny z Kutna, to nie czułbyś się poszkodowany?
    >
    > A gdyby sie okazalo, ze Wiertex Miroslaw Załużny z Kutna produkuje na
    > zlecenie Black&Decker pod ich marką to co? ;)))

    To nadal byłby w gorszej sytuacji niż jakby kupił "oryginał", bo miałby
    gorszą obsługę serwisową, być może krótszą gwarancję.


    > Chociaz to i tak bez
    > znaczenia bo w koncu rozmawiamy o prawie a nie o samopoczuciu klienta?
    >
    > Nawiasem mowiac to skoro Klient sam zadecydowal o tym by dokonac zakupu
    > po za (gwarantowana przez firme) firmowa siecia sprzedazy to chyba do
    > siebie samego moze miec pretensje o samopoczucie wywolane takim zakupem
    > ;)

    Aha, rozumiem. Czyli kupujemy tylko w sklepach firmowych, a kto kupi gdzie
    indziej ten kiep i sam sobie winien?

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1