  • Data: 2009-07-07 10:00:05
    Temat: Re: podpis na liscie obecnosci na kilka dni naprzod
    Od: "Orange :)" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <h2f66g$7kl$1@inews.gazeta.pl> Monika Trr napisal(a):

    > Kolezanka z pracy podpisuje sie na liscie obecnosci na kilka dni naprzod,
    > argumentujac to, ze i tak nie planuje urlopu.
    > Czy to jest prawidlowe ?
    > Nie wiem czy kierownik to widzial, czy nie widzial, ale chyba nie widzial
    > skoro robi tak juz ktorys tam raz.

    > U nas czasem zapominamy sie podpisac i podpisujemy liste wstecznie, tylko
    > ona naprzod. Mam watpliwosci czy robi prawidlowo i jak temu zaradzic ?

    ZDECYDOWANIE sytuacja jest nieprawidłowa.
    i to z KAZDEJ strony.
    1.Koleżance nie wolno podpisywac dnówek w "przód"
    2.Tobie nie wolno zapominać o podpisie w danym dniu (i to na wejściu!)
    3.Szef ma obowiazek kontrolowac liste na bieżąco, i nie pozwalać na
    takie incydenty
    Dlaczego?
    Bo w przeciwnym przypadku istnienie takiej listy mija sie całkowicie
    z sensem jej stworzenia i istnienia. Ona ma DYSCYPLINOWAĆ punktualnośc
    i obecnośc pracowników.
    W takiej sytuacji jak wasza, możecie równie dobrze latami jej nie podpisywać.

    PS.
    A Andrzej,Herald i Jacek, jak zwykle na tej grupie dopieprzyli sie do Ciebie.
    bo to jest TYPOWE dla takich...... "dyskutantów'.
    Nie na temat wywołany, ale walnąć w osobowośc i motywy piszacego.
    Co was to obchodzi? Na czym Monice zależy? Wasz to interes?
    Może zgłoście do prokuratury podejrzenie popełnienia przestepstwa?

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848 , gg1100100111000000111010