eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony
    nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    <635cfedb$0$562$65785112@news.neostrada.pl> <tjlhuu$vfb$1@gioia.aioe.org>
    <635e84ee$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjqt9d$193a$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <6362d6b5$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <t...@4...net>
    <6362f985$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjvuho$18j1$1@gioia.aioe.org>
    <63640dad$0$449$65785112@news.neostrada.pl> <tk2k4a$vgj$1@gioia.aioe.org>
    <1n3ty0jmruhvf$.p2tkqz90hznb.dlg@40tude.net>
    <tk3890$1voh$2@gioia.aioe.org>
    <1plyt6vifpk3b.43odozpxjw1g$.dlg@40tude.net>
    <tk3eqr$u75$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <6365c3c2$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
    <tk5726$u76$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <63667094$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    <tk5rnm$u76$11$Shrek@news.chmurka.net>
    <63667d8d$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ud80li3fdilf$.1hyfukot3szmq.dlg@40tude.net>
    <tkba3s$sl2$1$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 08 Nov 2022 00:11:42 GMT

    On 2022-11-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nawet jakby nie mieli, to akurat nie ciężko znać się na inżynierii
    > lepiej od policjanta.
    >
    > Ale my tu mamy inny przypadek. Z tego co zrozumiałem robert na studiach
    > takie rzeczy liczył. No to teraz nie przestaje mnie nurtować pytanie jak
    > to jest, że ktoś jest inżynierem i robi na kulsonariacie w
    > przestępstwach gospodarczych.

    To, że są miejsca gdzie jest bagno, nie znaczy, że jest bagno w każdej
    jednostce i że nie mozna mieć rozsądnego środowiska pracy w policji.
    Większość korpo to na pewnym organizacyjnym poziomie, też szambo i kupa
    mułu. Ty byś po np. politechnice nie poszedł bo masz takie
    uprzedzenia, ze by Cię na miejscu zabiło, ale raz, że nie wszyscy mają,
    dwa, że pewnie te XY lat temu policja była inaczej postrzegana, dwa,
    wybory mogłyby być różne. Był okres, wcale nie tak dawny, że policja
    była w grupie całkiem sporego zufania społecznego.

    Zresztą, tak jak gdzieśtam wczesniej napisałem, dla mnie taka
    kryminalistyka czy to tradycyjna czy powiązana z infosec, to są bardzo
    ciekawe dziedziny i wyobrażam sobie praca w policji może tu być bardzo
    ciekawa, a gdzieindziej o wyeksponowanie na podobne rzeczy trudno i to
    nawet bardzo.

    --
    Marcin