eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 7 Nov 2022 23:45:23 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.4.2
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <p...@4...com>
    <635bab4a$0$449$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjh84v$19qp$1@gioia.aioe.org>
    <635c61e0$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjidoo$ke9$10$Shrek@news.chmurka.net>
    <635cfedb$0$562$65785112@news.neostrada.pl> <tjlhuu$vfb$1@gioia.aioe.org>
    <635e84ee$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjqt9d$193a$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <6362d6b5$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <t...@4...net>
    <6362f985$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjvuho$18j1$1@gioia.aioe.org>
    <63640dad$0$449$65785112@news.neostrada.pl> <tk2k4a$vgj$1@gioia.aioe.org>
    <1n3ty0jmruhvf$.p2tkqz90hznb.dlg@40tude.net>
    <tk3890$1voh$2@gioia.aioe.org>
    <1plyt6vifpk3b.43odozpxjw1g$.dlg@40tude.net>
    <tk40e4$1m24$1@gioia.aioe.org>
    <636672be$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    <rbrva4o6l27m.1hn904p752pph$.dlg@40tude.net>
    <tkbdkb$sl2$4$Shrek@news.chmurka.net>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony
    nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    In-Reply-To: <tkbdkb$sl2$4$Shrek@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <63698a86$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 185.192.243.253
    X-Trace: 1667861126 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 545 185.192.243.253:50303
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3873
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:831607
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07.11.2022 o 18:01, Shrek pisze:

    >> Zapewne masz racje. Tylko wielkiej plyty juz nie ma, producentow juz
    >> nie ma, normy branzowe ... moze gdzies zakurzone w bibliotekach są,
    >> ale co z tego, jak producentow nie ma, i chetnych na plyty tez nie ma
    > Prefabrykaty dalej są. Tylko budowanie nie polega na tym, że bierzesz z
    > katalogu słup o nośności 10 ton i masz zaprojektowaną halę.

    Ale ja nie twierdziłem, że tak to działa, tylko że czasem nie liczysz
    danego elementu wytrzymałościowo, tylko bierzesz dane z tabelki.
    Przypominam, ze "gównoburza" wyszła z przypuszczenia, ze liczy się
    budowle na zmęczenie, a ja napisałem, że trudno czasem powiedzieć, na co
    się liczy, bo bierze się wytrzymałość z tabeli, a nie liczy. >
    > Tu masz pierwszy lepszy projekt hali, który google wypluwa:
    > http://botatechnik.pl/wp-content/uploads/2019/11/zal
    _1_1_do%20ZO_PROJEKT%20BUDOWLANY.pdf
    > Przypomina to choć trochę wybranie słupa z tabelki i już stoi hala?
    >
    Nawet mniejszy mostek możesz w ten sposób obgonić stosując zamiast
    mostka prefabrykowany przepust drogowy. Tylko czasem taniej jest mostek
    zaprojektować i wybudować, niż wieźć taki prefabrykat, który zresztą
    jest też drogi.

    U nas w górach dawniej (tak z ćwierć wieku temu) dość powszechnie
    robiono mostki z drogowych płyt prefabrykowanych, a nawet z tzw. ostoi
    od lokomotyw (mamy tu NEWAG i można po cenie złomu to kupić. Nikt tego
    nie liczył. Podczas powodzi w 1997 roku oraz kilku później zdarzało się,
    ze woda zabierała takie mostki i pchając go po korycie zrywała nawet te
    zaprojektowane przez inżynierów mosty. Nadzór budowlany do dziś tropi te
    budowle. Część z nich się zalegalizowała ustawą wprowadzającą Prawo
    Budowlane.

    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1