  • Data: 2010-06-24 20:42:40
    Temat: Re: podatek od sprzedaży usług
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i00f22$q57$2@inews.gazeta.pl...

    > Moim zdaniem nie za bardzo, bo to nie rzecz materialna.

    No to niech to będzie opracowanie i prezentacja materiału szkoleniowego z
    zakresu...... to i jeszcze pewnie się da podciągnąć pod wyższe koszty u.p. z
    tytułu praw autorskich, a rzeczonym dziełem będzie tenże materiał
    szkoleniowy (w postaci tekstu, pliku, filmu, prezentacji, zestawy grafik,
    pieśni chóralnej etc. Najlepsza jego postać to taka która może ulec
    dematerializacji na skutek działań zleceniodawcy, np podrze i wyrzuci.
    --
    Jackare