  • 1. Data: 2009-03-30 18:33:03
    Temat: Re: podatek od nieruchomości wpłacany z mojego konta z złym tytułem (nr działki sasiada)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dawid pisze:
    > Witam
    > Przez okres 2 lat wpłacałem z mojego konta podatek od nieruchomości i wpłaty
    > moje były ksiegowane na konto sasiada.
    > Idzie to jakoś odzyskać?? Dowiedziałem sie tak że iż sasiad wpłacał podatek
    > pomniejszony własnie o tą kwote gdyż wpłacał gotówka w urzedzie miasta
    > pytając sie ile ma uregulować za dany kwartał.
    >
    > Jak ktoś wie jak odzyskac owe pieniądze prosze o pomoc. thx

    A po co masz odzyskiwać? Jeśli wpłacałeś zgodnie z formularzem
    dostarczonym przez urząd to masz opłacone i kropka.

  • 2. Data: 2009-03-30 20:23:59
    Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl>

    > A po co masz odzyskiwać? Jeśli wpłacałeś zgodnie z formularzem
    > dostarczonym przez urząd to masz opłacone i kropka.

    Problem jest dosyc złozony i zalezy mi na odzyskaniu lub przeksiegowaniu na
    inna działke. Jak się do tego zabrać??

  • 3. Data: 2009-03-30 20:44:16
    Od: spp <s...@o...pl>

    Dawid pisze:

    > Problem jest dosyc złozony i zalezy mi na odzyskaniu lub przeksiegowaniu na
    > inna działke. Jak się do tego zabrać??

    Od rozmowy w urzędzie zacząć?

    --
    spp

  • 4. Data: 2009-03-30 20:55:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dawid pisze:

    > Problem jest dosyc złozony i zalezy mi na odzyskaniu lub przeksiegowaniu na
    > inna działke. Jak się do tego zabrać??

    Ale to urząd ma problem. Ty masz podatek opłacony i masz na to papier.

  • 5. Data: 2009-03-30 23:27:51
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    wiadomości news:0sf7a6-kkn.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A po co masz odzyskiwać? Jeśli wpłacałeś zgodnie z formularzem
    > dostarczonym przez urząd to masz opłacone i kropka.

    W temacie napisał, że błędnie podawał tytuł wpłaty. Teraz pytanie z czyjej
    winy powstawał ten błąd i czy tylko po tytule wpłaty księgowano te
    pieniądze.

    Pozdrawiam Przemek

  • 6. Data: 2009-03-31 14:24:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek Lipski pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:0sf7a6-kkn.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > W temacie napisał, że błędnie podawał tytuł wpłaty.

    A, pardą... Mój monitor ma tylko 19 cali i nie jest panoramiczny, więc
    baaaaaaaaaaaaardzo długie tytuły mogą nie być w 100% widoczne na
    pierwszy rzut oka.