  • Data: 2011-01-13 11:34:41
    Temat: Re: podatek od duzego przelewu zagranicznego
    Od: "Kubba Bubba" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wampir Energetyczny" <a...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:igl7pe$9j1$1@inews.gazeta.pl...
    > witam,

    <ciach>

    Podepnę się pod temat - mam pytanie nurtujące mnie od jakiegoś czasu.

    Mam ciut nietypowe hobby - lubię pograć sobie w pokera. Korzystam z różnych
    serwisów pokerowych, raz na jakiś czas wypłacam wygrane pieniądze (nie są to
    przelewy znaczne, zazwyczaj kwoty poniżej 1500zł). Są jednak turnieje w
    których za pierwsze miejsca nagrodami są kwoty rzędu
    kilunastu-kilkudziesięciu tysięcy euro. Jeżeli udało by mi się kiedyś wygrać
    coś takiego, czy Państwo natychmiast upomni się o jakiś podatek? Czy będzie
    to legalne? Dodam że serwisy najczęściej zarejestrowane są w różnych rajach
    podatkowych...

    Pzdr,