  • Data: 2011-01-14 19:28:19
    Temat: Re: podatek od duzego przelewu zagranicznego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Jan 2011, Maruda wrote:

    > No i doradcy podatkowi chyba mają zapisane w "czymś-tam", że nie wolno im
    > udzielać rad działających na szkodę budżetu. Niech ktoś sprostuje.

    Pierwsze słyszę.
    Takich rad nie mogą udzielać pracownicy skarbówki - jakiś czas temu
    wskazywałem na ten drobiazg, jak w prasie pokazał się wyrok na byłą
    naczelnik US za "udzielanie rad pozwalających uniknąć podatku" czy
    jakoś tak.
    Powinien to mieć na względzie każdy, kto szuka porady w US.

    pzdr, Gotfryd