  • Data: 2004-06-01 14:32:27
    Temat: Re: podatek katastr(of)alny - GP
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:c9hs03$nuq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Widzę ogólnie tutaj panującą praktykę podważania wszystkiego, stwierdzania
    > że wszystko jest złe itd. Posługiwania się ogólnikami, o których mówią
    > wszyscy. Tyle że wygłaszanie samych teorii to nic nie przynosi. Potrzebne
    sa
    > konkretne rozwiązania, konkretne przepisy,

    Sorry, ale gdy poprosiles mnie o projekt
    systemu podatkowego, ja przygotowalem
    wersje wstepna a Ty ... wcale sie do tego
    nie odniosles. Wiec jestes zainteresowany
    propozycjami czy nie?

    > a nie tylko stwierdzenia że jest
    > za dużo urzędnikow, ze to i tamto jest zle bo takie rzeczy to wie każdy,

    Nie kazdy.
    Dla mnie np. zle sa rozwiazania z rzeczoznwacmai
    Dla Ciebie sa dobre.

    > wygłaszanie ich ma chyba tylko na celu zwiększanie swojej popularności i
    > uzyskania posłuchu wśród innych. Więcej konkretnego działania, popartego
    > sukcesami w praktyce, niż narzekania.

    A co konkretnie moze zrobic szary czlowiek?
    Moze skrytykowac, moze cos zaproponowac.
    Ale zmienic juz nic nie moze.

    WOJSAL