eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopoczta zgubiła paczke › Re: poczta zgubiła paczke
  • Data: 2005-05-21 10:23:01
    Temat: Re: poczta zgubiła paczke
    Od: "Adam" <a...@p...bg.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Fickman" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:d6kufq$kdg$1@inews.gazeta.pl...
    > prowadze sklep interenetowy, klient kupil towar, na stornie byl opis
    > moziwych form wysylek ( w tym rowniez wysylka ubezpieczona) zaplacil za
    > normalny list polecony priorytetowy, ja go wyslalem poczta polska
    > lista zaginal, poczta wyplaci zapewne 50 krotnosc czyli ok 115 zl wartosc
    > paczki jest wyzsza, klient dostanie 115 zl, wiec bedzie stratny, czy sa
    > przepisy regulujace takie sytuacje? czy klient ma prawo zadzac od mnie
    > pokrycia roznicy? winna jest ewidentnie poczta, klient wybral zwykla
    > przesylke, czy moge czuc sie prawnie bezpieczny?
    >

    Naszczescie dla klienta, powinien dostac zwrot calosci kwoty.
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
    name=Content&pa=showpage&pid=19


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1