eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopoczta zgubiła paczke › Re: poczta zgubiła paczke
  • Data: 2005-05-21 14:21:32
    Temat: Re: poczta zgubiła paczke
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 21 May 2005 12:23:01 +0200, Adam napisał(a):
    > Użytkownik "Fickman" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
    >> prowadze sklep interenetowy, klient kupil towar, na stornie byl opis
    >> moziwych form wysylek ( w tym rowniez wysylka ubezpieczona) zaplacil za

    [...]

    > Naszczescie dla klienta, powinien dostac zwrot calosci kwoty.
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
    name=Content&pa=showpage&pid=19

    Z tego wynika jeden wniosek: sklep wysyłkowy musi wysyłać paczki
    ubezpieczone, a konkretniej - powinien odmówić wysłania "tańszą" formą. We
    własnym interesie...

    Swoją drogą: ile takie ubezpieczenie paczki kosztuje?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla"
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1