  • Data: 2003-10-31 22:15:29
    Temat: Re: poczta polska - kradzież paczki
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek_1978" napisał:

    | fakt ale co to wnosi do sprawy?

    Do sprawy nic.Tłumaczy jedynie dlaczego wysyłając wartościowe rzeczy należy
    wysyłac je przesyłkami z zadeklarowaną wartością.
    Jednak ani nic nie wnosi do sprawy, ani nic nie wyjaśnia stwierdzenie:

    | To mi przypomina sprawiedliwość społeczną

    oraz:

    | BOD__ jestem z Tobą, należy rzeczy nazywać po imieniu.
    | Nienawidzę politycznej poprawności

    Zostało już napisane jakie i dlaczego przysługiwać będzie odszkodowanie,
    jeśli okaże się, że paczka została utracona przez Pocztę. Nie zauważyłem,
    żeby ktoś tu był "z Nim" lub "przeciw Niemu". Nie było tu żadnego
    plebiscytu - przedstawione zostały jedynie fakty, z którymi należy się
    pogodzić, poniważ tak stanowią przepisy.