  • Data: 2009-10-14 14:23:02
    Temat: Re: poczta polska
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > 1. Udajesz się do swojego urzędu pocztowego i pytasz o procedurę
    > złożenia skargi.
    > 2. Składasz (pisemną) skargę do naczelnika wg podanej procedury (jeśli
    > chcesz się pobawić dłużej).

    [...]

    Nie wiem, jak teraz, ale jeszcze w ubiegłym stuleciu na każdej poczcie
    była "Książka Skarg i Wniosków" - dokument bardzo cenny i pieczołowicie
    chowany przed klientami.
    Jeżeli jednak klient był dostatecznie asertywny (czytaj upierdliwy),
    otrzymywał prawo wpisania do Książki. Problem polegał na tym, że ta
    książka była podstawowym elementem każdej kontroli, więc naczelnicy
    dbali o nią, żeby nikt jej niepotrzebnie nie kalał.
    Trzeba by się zapytać, czy taki dokument nada istnieje i, jeśli tak, to
    skorzystać z tej drogi. Na każdy wpis obowiązuje pisemna odpowiedź,
    trzeba więc podać sowje dane osobowe.

    M.