  • Data: 2009-10-14 14:00:11
    Temat: Re: poczta polska
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hb2ipi$613$1@newsread2.aster.pl van <v...@p...net>
    pisze:

    > moja poczta olewa sobie swoje obowiązki, za które dostaje kaskę. dziś po
    > południu pojawiło się w mojej skrzynce awizo, informujące mnie, że osiem
    > dni temu nie było nikogo u mnie w domu... wkurza mnie to, bo to kolejny
    > raz taka sytuacja, nie wspominając, że cały czas ktoś jest w domu.
    > czekam na kilka waznych listów listów - jak zdyscyplinować listonosza
    > albo oddział poczty, zeby terminowo dostarczali przesyłki?
    1. Udajesz się do swojego urzędu pocztowego i pytasz o procedurę złożenia
    skargi.
    2. Składasz (pisemną) skargę do naczelnika wg podanej procedury (jeśli
    chcesz się pobawić dłużej).
    3. Czekasz sobie.
    4. Ponieważ skraga najprawdopodobniej nic nie da, udajesz się do pocztowego
    urzędu rejonowego i składasz kolejną skargę (w tym na bezczynność urzędu
    lokalnego :)).
    5. Czekasz sobie znowu.
    6. Ponawiasz skargę żądając odpowiedzi w międzyczasie obserwując, czy nie
    zmienił się listonosz obsługujący twój rewir. :).
    7. Wściekły na brak reakcji bądź wymijającą odpowiedź blokujesz klapkę
    euroskrzynki. :)))

    --
    Jotte