  • Data: 2009-01-12 21:50:17
    Temat: Re: pobiłem człowieka
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(wytnij)@gazeta.com.p> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    > Przecież go nie zabił,
    > napastnika z nożem nie czyniąc mu większej szkody.
    No nie tak bardzo. Sam Kukilkoko stwierdził w jednym z postów "Gosc zebral
    zęby z podlogi i zadzwonil po policje." A w takim przypadku sądząc, że
    napastnik był młody i miał pełne uzębienie, wybicie kilku zębów może być
    uznane przez biegłego jako uszkodzenie ciała naruszające czynności narządu
    ciała na okres powyżej 7 dni.
    ZiPi