  • Data: 2013-07-14 20:40:16
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:runlj$1pf$1@node2.news.atman.pl...

    > Obrazasz dziadka, nie znasz go, a z filmu z bójki ciezko okreslic.ował.
    > Zobacz, jak sobie drogę ucieczkizabezpeiczył podpierając drzwi sprytnie.

    Łatwo. Chłopie. To widać bez wiekszego problemu. Dziadek już nie jeden raz
    coś takiego test

    > Ponawiam pyranie, czy ty majac 60 lat nie obawialbys sie starcia z
    > mlodszym o plowe chlopem w sile wieku, ktory latwo moze cie powalic i
    > zapierdolic?

    No ale nikt mu nie kazał na niego napadać. Tam nie było jakiegokolwiek
    bezpośredniego zagrozenia uzasadniającego podejmowanie takiego ryzyka.

    > Moze wlasnie pamietal, moze wiedzial, ze jakby co to bedzi enagranie. I
    > jest.

    No właśnie. Zatem jeśli by tak było, to był głupcem po prostu. Gdyby żył,
    to załapałby sie na zarzuty napaści z niebezpeicznym narzędziem.

    > nie wiem jak ty, ale ja uwazam, ze nie "czasem" ale zawsze. Ewentualnie
    > "czasem" się nie zachowywać zgodnie z prawem.
    >
    > Tak wiem, czepiam sie, ale to tez pokazuje aktualne podejscie ludzi.
    > "Czasem sie zachowywac zgodnie z prawem".

    To czasem było"z przekązem".

> [...]
    > kogos 2 razy starszego moze skonczyc sie tragicznie.
    >
    > I nie mowie tu tylko o smierci.
    >
    > Starzy ludziz osteoporoza moga sie polamac po kilku ciosach "w maire
    > lekkich" - wielokrotne zlamania jednej kosci, trudne do wyleczenia i
    > zagrazajace zyciu starego organizmu.
    >
    > Ciekawe, czy jakby zamiast dziadka wyszedl mu rowny koles, to by tak
    > intruz skory byl do bitki.
    >
    > Czy zamiast podejsc nie wzialby "odszedl w spokoju spacerem".
    >
    > Ale intruz widzial slabszego od siebie, choc uzbrojonego dziafdka, i
    > zareagowal "co tymitu stary chuju bedziesz pierdolil"/

    Cóż, w tym wypadku po prostu miał rację.