  • Data: 2013-07-14 19:37:57
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.07.2013 19:22, Robert Tomasik wrote:

    > Dziadek był po prostu głupi i tyle.

    Obrazasz dziadka, nie znasz go, a z filmu z bójki ciezko okreslic.

    > Bo jakby wypadł i zaczął "ujmować"
    > tego chuligana, to na 99% dałby on swym zachowaniem podstawę do
    > przywalenia mu. Ale dziadek nie poczekał.

    Ponawiam pyranie, czy ty majac 60 lat nie obawialbys sie starcia z
    mlodszym o plowe chlopem w sile wieku, ktory latwo moze cie powalic i
    zapierdolic?

    > Pewnie zapomniało monitoringu
    > i tyle.

    Moze wlasnie pamietal, moze wiedzial, ze jakby co to bedzi enagranie. I
    jest.

    > Coś, jak ten policjant, co uczestnika demonstracji skopał.
    > Sądzisz, że gdyby nie nagrania innych uczestników, to ktos by dał wiarę
    > demonstrantowi? Dlatego też czasem

    nie wiem jak ty, ale ja uwazam, ze nie "czasem" ale zawsze. Ewentualnie
    "czasem" się nie zachowywać zgodnie z prawem.

    Tak wiem, czepiam sie, ale to tez pokazuje aktualne podejscie ludzi.
    "Czasem sie zachowywac zgodnie z prawem".

    Tak samo myslal widac intruz - czasem sie zachowam, ale ogolnie to mam
    wyjebane na prawo, bo nic mi nie zrobia. Skoro wszyscy "czasem"
    przestrzegaja.

    > warto zachowywać sie zgodnie z
    > parwem, nawet jak Ci sie wydaje, ze to bez sensu, bo nikt nie widzi. Po
    > prostu dla samej zasady.

    Wracajac do intelektu dziadka. To o wiele glupszy byl intruz - nie
    zdawal sobie sprawy z tego o czym juz pisalem - ze to co dla niego
    (intruza, 30-latka) czyli polanie po mordzie to kilka siniakow i zlamany
    zab, dla kogos 2 razy starszego moze skonczyc sie tragicznie.

    I nie mowie tu tylko o smierci.

    Starzy ludziz osteoporoza moga sie polamac po kilku ciosach "w maire
    lekkich" - wielokrotne zlamania jednej kosci, trudne do wyleczenia i
    zagrazajace zyciu starego organizmu.

    Ciekawe, czy jakby zamiast dziadka wyszedl mu rowny koles, to by tak
    intruz skory byl do bitki.

    Czy zamiast podejsc nie wzialby "odszedl w spokoju spacerem".

    Ale intruz widzial slabszego od siebie, choc uzbrojonego dziafdka, i
    zareagowal "co tymitu stary chuju bedziesz pierdolil"/

    zen.aspx