eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopo gwarancjiRe: po gwarancji
  • Data: 2004-05-18 22:40:07
    Temat: Re: po gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <c8da6o$t7t$1@atlantis.news.tpi.pl>, pestifer wrote:
    > Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości
    >> zasysanie wody i stad problemy ze skrzynia.
    >> wymieniono go w serwisie na nowszy typ, przy okazji olej w skrzyni i pare
    >> stowek poszlo sie kochac.
    >> stad moje pytanie: czy taka naprawa, czy jak to nazwac, nie powinna byc w
    >> jakis sposob oplacona przez producenta; przeciez nic nie bylo uszkodzone
    >> tylko wada konstrukcyjna?
    >> jakie jest wasze zdanie? jak powinienem postapic?
    > nikt nie podzieli sie jakims pomyslem?

    Wada konstrukcyjna to typowa wada (usterka) i tyle. Uszkodzenie to zwykle
    cos co powstaje w wyniku istnienia takiej wady. Jesli by powstalo z innych
    przyczyn to w wiekszosci przypadkow zarowno sprzedawca jak i gwarant by
    sie na to skutecznie wypial. A gwarant/sprzedawca odpowiada za takie wady
    w ramach gwarancji lub w przypadku sprzedawcy, na podstawie odpowiednich
    przepisow. Tu terminy uplynely i juz.

    Slowem jedyne co MZ mozesz zrobic to napisac do centrali firmy z opisem
    sytuacji i liczyc ze sie ujma honorem tudziez przejma dobrym imieniem
    marki. Prawnie masz raczej mizerne szanse.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 19.05.04 17:12 Alek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1