  • Data: 2010-08-28 22:21:01
    Temat: Re: po co sprzedawcy zadatek lub zaliczka na mieszkanie?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 28 Aug 2010 20:31:50 +0200, "wromek"
    <wromek@...poczta.onet.pl> wrote:

    >witam,
    >j.w. - chce kupić mieszkanie ale nie chce wplacac zadatku ani zaliczki.
    >jak sprzedwaca znajdzie innego chetnego to ja sobie poradze z tym problemem
    >i poszukam innego mieszkania ale jak nie to co ma do stracenia?

    jesli sie rozmylsisz, to sprzedajacy bedzie mogl sobie zostawic
    zadatek - po to mu on, dzieki temu wie ze jestes powaznym kontrahentem
    i nie rozmyslisz sie "bo mi sie odwidzialo".

    czynnosc kupowania mieszkania to jest szybka, jak od razu wylozysz
    pieniadze na stol - jesli musisz wziac kredyt, to to troche trwa a na
    ten czas sprzedajacy musi juz rezerwowac dla ciebie mieszkanie i nie
    moze go sprzedac komus innemu (wtedy musialby ci oddac dwukrotnosc
    zadatku).

    zadatek jest po prostu forma wstepnego uwiazania kupujacego, ale i
    sprzedajacego.

    dziwisz sie ze zabezpiecza swoje interesy?
    a skoro ty juz jestes zdecydowany, to w czym problem wplacic zadatek?
    przeciez on jest rozlicozny pozniej w cenie, wiec nie rozumiem twojego
    problemu )a sam pare miesiecy temu przeszedlem sciezke z kupnem
    mieszkanai i m.in. zadatkowaniem).

    pozdarwiam,
    Cyb