  • Data: 2010-03-29 21:39:29
    Temat: Re: po co jest PIT?
    Od: "mi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo zastanawia mnie po co jest PIT?
    > Może jest w tym sens - ale jaki
    > - zaprawdę powiadam wam - nie wiem.

    Ależ oczywiście, że jest w tym sens. I to totalniacko wielki. Jeśli założyć
    personalizację systemu (że ma jakąś wolę i centralne sterowanie) to celem jest:
    1) przyzwyczajenie do poddaństwa i tresowanie (gdy obywatel wypełni pierdyliard
    nikomu niepotrzenych papierków to znaczy, że jest obywatelem dobrze ułożonym)
    a trochę bardziej ogólnie
    2) zbieranie wiedzy o Tobie wszystkiego, za co ryzykujesz odpowiedzialność.
    No, to teraz zostaje nam tylko sprecyzować założenie, czyli czyją wolą i
    centralnym sterowaniem kierowany jest system.

    Po prostu zbierać haki nie umierać. Teraz wiesz po co w ogóle istnieje
    opodatkowanie dochodów i podatki pośrednie nie wystarczą? :>

    Poza tym popełniłeś, obywatelu, błąd numer jeden. Myślisz i zadajesz pytania.

    mi