  • Data: 2010-03-30 08:55:40
    Temat: Re: po co jest PIT?
    Od: "mi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > podejrzewam, ze wieksza wiedze o mnie ma operator mojej karty kredytowej,
    > niz urzad skarbowy :)

    Nie zgodzę się, bo wypowiedź bazuje na wielu niejawnych założeniach i przez to
    dotyczy tylko wąskiego spektrum zagadnienia. Dotyczy tylko mięsa podatkowego
    zapomnianego przez Boga i służby.

    Owszem, bank ma pewne informacje wyłożone na tacy, ale tylko te, które
    zdecydowałeś mu się ujawnić. Nie ma przy tym żadnych możliwości (legalnego)
    zdobycia informacji bez twojej zgody. Jednocześnie służby fiskalne, a więc i
    specjalne, mają ogromne pole manewru i dane takie jakie posiada bank zdobyć mogą
    bez problemu.

    Bynajmniej nie dotyczy to tylko służb polskich. Korzystając z systemu Visy sam
    się odsłaniasz służbom amerykańskim. Niewiele brakowało a transakcje SWIFTE-em
    między Niemcem a Polakiem też by lądowały na serwerach amerykańskich.

    mi