  • Data: 2002-09-27 19:40:51
    Temat: Re: plecak/torba w sklepie
    Od: "Konrad" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "edward" <u...@w...pl> wrote in message
    news:amuob7$f92$1@absinth.dialog.net.pl...
    > możesz nie robić tu zakupów z byle pierdoły( my Polacy) robimy problem

    Oczywiscie ze moge nie robic zakupow, ale na tym akurat straci ten
    hipermarket, bo obok jest dwa inne...

    > i. W takiej sytuacji zawsze dzialala moja prosba o pisemne
    > nic bym ci nie dał na piśmie jesteś na terenie prywatny i masz się
    > zastosować do wew.zarządzeń

    A osoba wydajaca powyzszw wew. zarzadzenia musi brac za nie
    odpowiedzialnosc...

    > jeśli się uprzesz możesz wejść do marketu z plecakiem ale puszczę za Tobą
    > ochraniarza i będzie za Tobą chodził( wie, wiem nie mam tyle ochrony

    Jak maja ochote to niech sobie chodza za mna, moze pomoga mi pchac wozek...
    :-)

    > REASUMUJĄC
    > a co się stanie jeśli ktoś złośliwy wrzuci Ci do plecaka lub torby
    złośliwie
    > lub nie jakiś artykuł
    > i ochrona wezwie Cię do pokazania plecaka, torby a tam jest ta rzecz??
    > Sprawa karna wartość pow.250 zł
    > lub sąd grodzki ,(wcześniej wstyd policja gapie kajdanki - jak cię
    będziesz
    > czuł

    A moze do kieszeni tez mi wrzuca "artykul"...? Jaka to roznica?

    > Przepraszam Państwa ale wydaje mi się że wątpliwości w tej materii to mają
    > ci ludzie
    > którzy mają coś na sumieniu lub sądują na gtrupach temat jak tu coś
    > przekręcić.
    > Jeśli się mylę to przepraszam Państwa jeśli nie to jest mi przykro ale
    > proszę mi wierzyć
    > wiem co "mówię"- piszę mam z tym do czynienia na codzień (nie jestem
    > ochraniarzem)
    Hmmm... moze zdradzisz z jakiego powodu masz z tym do czynienia na codzien i
    podzielisz sie z nami swoimi doswiadczeniami. Sprawa zostawiania plecakow
    jest uciazliwa chocby z powodu kolejki jaka tworzy sie przy przechowalni
    bagazu. Poza tym pozostawienie wartego kilka tys. zl laptopa pod opieka pani
    z informacji jest postepowaniem nieroztropnym skoro sklep nie ponosi
    odpowiedzialnosci za taki depozyt.