  • Data: 2007-03-04 21:59:39
    Temat: Re: płatność z góry
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Karol" <k...@p...pl> wrote in message
    news:esf61s$g8m$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Według mnie za kwiecień powinienem zapłacić do 5 kwietnia, a jeżeli
    > miałbym do 5 marca to w umowie powinien być zapis nie "z góry", ale "z
    > miesięcznym wyprzedzeniem".

    1. )
    możesz, albo sąsiadowi zapłacić i sie nie kłócić, tylko wyraźnie zawsze
    zaznaczaj, za jaki miesiąc płacisz.
    Najlepiej przelewem, albo bierz pokwitowanie z wpisem za jaki miesiąc.
    W sumie co to zmienia, ostatni miesiąc będziesz miał za darmo.

    2).
    możesz sąsiada wysłać na drzewo i powiedzieć mu, że jak chce to niech sam
    się dowie co to znaczy z góry, a ty mu zapłacisz 5 kwietnia.