  • Data: 2008-10-29 20:07:50
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: kamil <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 24, 9:01 am, Przemek <p...@g...com> wrote:
    > WG mnie to sprzedawca powinien zaproponować najkorzystniejsze warunki
    > dla klienta by klient chcący zapłacić mógł to zrobić,
    > (ma pieniądze, chce to zrobić itp)
    >
    > Pierwsze co przychodzi na myśl to że sprzedawca nie będzie chciał
    > wypuścić mnie ze stacji i w ten sposób naraża mnie na straty (bo nie
    > zapłaciłem)
    >
    > Podejrzewam ze na zachodzie zdarzały się takie przypadki i ujęto to w
    > jakiś procedurach, regulaminach stacji.

    Bardzo prosto - wypelniarz strone A4 ze swoimi danymi deklarujac ze
    zaplacisz w ciagu X czasu. Jesli tego nie zrobisz, badz bedziesz
    probowal wyjsc ze stacji, nikt nie bedzie sie z Toba szarpal, a juz na
    pewno nie pracownik, do ktorego obowiazkow nalezy obsluga kasy, a nie
    ganianie gawedziarzy debatujacych tygodniami nad naklejka obok
    dystrybutora. Najzwyczajniej w swiecie Twoj number rejestracyjny
    przekaze sie odpowiednim organom.

    Pozdrawiam
    Kamil